Frågor

SKULLE DU HELLRE...

1. Pierca näsan eller tungan? - TUNGAN!

2. Vara seriös eller rolig? - Rolig, och seriös:P

3. Dricka röd eller grön mjölk? - Jag tycker inte om mjölk

4. Brinna upp eller drunkna? - asså wah? naturligt

5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - MED MINA FÖRÄLDRAR SÅ KLART<3

SVARA ÄRLIGT...

1. Tycker du om någon? - Kan man säga, men personen kmr inte få veta:P

2. Sol eller måne? -sol

3. Vinter eller höst? - båda, men mest höst

4. Vänster eller höger? - vänster

5. Soligt eller regn? - Soligt:)

6. Vaniljglass eller chokladglass? - Chokladglass mmm gott

OM DIG...

1. Hur mycket är klockan just nu? - 15:35

2. Fullständigt namn? - Katja Eunice Zelaya Centeno

3. Vart vill du bo? - Där jag är lycklig

4. Hur många barn vill du ha? - typ4(2 pojkar 2 flickor)

5. Vill du gifta dig? - Vem vill inte det? fast jag ska ha karriär först!!

6. Rullar du spagettin eller skär? - Skär

7. Har du ätit sushi? - MEN IJUUUUU säger jag bara

8. Favoritglass? - ben&jerry new york fudge( tror den heter så)

9. Hur många olika flingor har du i skåpet? - jag har bara ett paket:P

10. Humör? - blandat

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...

1. Pussat någon? - nepp!!

2. Sjungit? Alltid:P

3. Blivit kramad? - Japp

4. Känt dig fånig? - nja kanske

5. Saknat någon? - Alltid, varje dag:(

6. Dansat galet? - inte idag

7. Klippt håret? - Nepp

8. Gråtit? - Nee faktist inte

9. Ljugit? - Ja

10. Blivit kysst? -nej

GREJER...

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - inte jagat men stoppad kan man säga haha:P galen dag

2. Har du hund? -Nej men 2 katter, Maja o Bagera:P

3. Tycker du att du är attraktiv? - Njaa, ibland inte:P

4. Sover du helst själv eller med någon? - Just nu själv iaf:P då får jag mer plats

5. Tror du på spöken? - i belive it when i see it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0