MCMXCII-VI-XXVIII

Hejsan söta läsare:)
Hur mår ni? själv så mår jag ganska bra faktist, längtar tills imorn för då är det fredag och det innebär helg, wiho:)
vaknade klockan 8 idag sen va jag typ halv död så låg kvar i sängen typ till 9 sen gick jag upp för att äta frukost:)
Vad händer idag? joo, jag ska gå upp till Nautilus för att träna med grannen Emelie, eftersom att mitt kort går ut sista oktober så ska jag passa på nu på att träna så mycket jag kan, för måste träna upp min kondition lite mer, för det kommer att komma massa tränings test i gympan och jag vill helst inte vara den dåliga i klassen:P

Men men!! hare bäst, puss o kram!!<3

Kommentarer
Postat av: filzy lopes

sneaky castro sneaky castro sneaky castro sneaky castro sneaky castro sneaky castro sneaky castro sneaky castro sneaky castro sneaky castro sneaky castro sneaky castro sneaky castro sneaky castro sneaky castro sneaky castro sneaky castro sneaky castro sneaky castro sneaky castro sneaky castro

2009-09-10 @ 20:26:50
Postat av: M

skicka mail till mig

: [email protected]

skriv hur du vill ha den, vilken färg och så, sen skicka bild och så kan jag fixa! hörs! :) den blir klar under helgen! :)

2009-09-11 @ 10:40:09
URL: http://justloveitbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0