Love is something good!!

Heysan folket där ute:P
Hur mår ni`? själv mår jag bra, lite ont i magen bara, för har ätit mycke godis nyss allt på en gång, imorn blir de träning iaf, ska sluta äta skit från o med nästa vecka, jag ska lova mig själv det:)

Iaf, idag så vare skolfoto, det blev ganska bra, men vi fick ta om gruppbilden för att knäna syndes inte typ, men när jag såg gruppbilden så såg jag helt rutten ut, så jag är glad att vi fick ta om gruppbilden iaf, hihi:) Har ni tagit foto redan eller?

Idag är det fredag innebär helg, wiho, men helgen kommer bli tråkig för mig, för måste göra klart en uppgift som ska vara klar på tisdag och jag har inte ens börjat med den så imorn blire pluggisdag:P

Aja ska gå fräsha upp mig nu, för ska ut snart:)
Hare bra, bloggar sen:)

PUSS O KRAM<3


"såg ut typ sådär nästan":P


Kommentarer
Postat av: M

- du får skicka istället på [email protected] var tvungen att byta för att glömde lösenordet! :)

2009-09-12 @ 08:58:46
URL: http://justloveitbaby.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Snyggggggggast! :D Katja, jag saknar dig, ! Ville komma till Linn igår, men hann inte, men kan vi göra nåt imorgon? Fika, elr vad som helst. :) Eller jag vet, PROMENAD! We need it, haha. Ringer dig ikväll. :) Love u / Cillapillaaa

2009-09-12 @ 10:21:56
URL: http://livetenligtcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0