Komedi!

Hejsan sorry för att jag inte har bloggat men har inte haft datorn:)
Men hur mår ni då??
Själv mår jag bra, har bara lust att säga allt jag känner just nu men kan ju så klart inte:S

Aja har vart i skolan bara tagit det lungt, vi fick lära oss vad under och övre toalett är, usch!! Vet ni vad det är?
ah men själv blev jag skit trött under lektionen somna nästan faktist(skojar inte) efter det så blev det gympa, spelade lite fotboll sen blev det kubb för de som inte orkade vara med haha:P

Just nu så kollar jag på Roast på berns, sjuk roligt asså:P Har alltid gillar svenskt humor, som fredag hela veckan, hey baberiba osv:) Själv var jag med på inspelningen av fredag hela veckan förut, garvade ihjäl mig hela tiden hahah:P

aja de kväll nu, ni får ha det bäst, puss o kram<3


Kommentarer
Postat av: LENA ღ

Hoppas du får en bra dag idag! :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-09-19 @ 12:55:01
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0