känslig?

aa, faktist!! jag är ganska känslig när det gäller saker, men en sak som är dåligt med mig är att jag nästan alldrig släpper ut mina känslor och jag stänger alltid in dom, det är en dålig sida av mig!! jag vet att det är bra att släppa ut allt och sen säga vad man tycker o tänker för då får man bort den där konstiga känslan man har i magen!! Men jag ska försöka bättra mig faktist och vara lite mer öppen mot mina vänner, ska värkligen försöka, det är inte lätt, men ska försöka iaf!!!!


Har kollat klart på idol för ett litet tag sen, och den va ganska bra faktist, några bra gick vidare och dom som inte kan sjunga och är medvetna om det, dom är onödiga för att idol och allt tar tid!! Någon som jag skulle vilja att dom ska göra på tv är att dom ska gära ett program som handlar om dans, alltså inte " So you think you can dance" eller " Lets Dance". Utan ett program där dom väljer folk som inte kan dansa alls och försöker göra dom till en bra dansare på några månader! Skulle vara skit kul och se hur man kan ändras inom dans!! dans är något som jag gillar för där kan man släppa ut sina känslor genom rörelser och man lever sig in i rollen man lever i!! Skulle vilja börja på dans, men nu när skolan och allt har bärjat kommer jag inte ha tid, för det blir mycket pluss osv!!

men men!!

Ska gå vila lite känner att jag börjar få lite ont i huvet!! Men ni får hare bäst, God natt och sov gott folket<3!!
BTW har ni drömt om något roligt eller läskigt, bäretta för mig, för det är alltid kul att höra om andras konstiga drömmar!!
aja

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0