Kalas och Fest

Hejsan folket!! har inte bloggat idag sen imorse, det va för att jag inte orkade va super trött och sen hade jag inte tid för jag skulle dusha o fixa mig osv.
Kom iaf precis hem från min kusins 5års kalas, åt massa godsaker och lite tonfisk mackor, mm gott:) kom dit vid 3 tiden och gick typ vid 7:) trevlig att alla familjer va samlade från båda sidorna:)

Nu ikväll så blir det fest med kompisar i en lokal som mina tjejor har hyrt, måste njuta så mycket jag kan innan måndag för då börjar min praktik och jag bärjar 07:00, så njuuuuuta helgen måste jag göra arnas dör jag haha:)

Aja ska fräsha upp mig lite och sen dra vid 9 eller halv 10:)

Ni får ha det en trevlig dag, puss o kram:)<3

Kommentarer
Postat av: hanna

hejsan , allt bra idag ? händer ikväll för din del ?

2009-09-19 @ 20:58:39
URL: http://taiiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0