Halojsan

Hejsan!!
Har inte bloggat mycket, glömde bort bloggen lite hehe:)
Har varit i skolan mycket och pluggat, därför har det varit lite tork i bloggen hära, men ska bli ändring, för det kommer att hända en massa roliga saker här på bloggen som e mycket roligt:)
Idag som sakt så var jag i skolan, hade bara 2 lektioner, eftersom att jag slipper vissa kurser som jag redan har gjort, wihoo:)
Sen under den långa rasten jag hade så satt jag o prata med Emelie D så satt vi o snacka en stun o sen blev det lunch, äcklig fiskgratäng ush!!

Men idag så är det fredag, blir väll en vanlig hemma kväll, hade gärna velat gå på en fest som några har fixat men fan har lite plugg o göra så det måste bli gjort:P

Nästa inlägg så berättar jag vem jag kommer att sammarbeta med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0