för 8 år sedan och 1 dag så hände det något tragistk

år 2001 den 9/11 så hände det något som kommer att bli historia över hela världen, det var då WORLD TRADE CENTER försvann! vill bara säga att jag tänker på folket som dog och på familjerna som förlorade en familje medlem. Ni som har hjärta skriv " think of WTC<3" i erat inlägg, det betyder att ni fortfarande tänker på det som hände, istället för en tyst minut så kan ni skrive det istället:)

Den här videon är så hemsk, när jag kollade började jag nästan få tårar:( ni måste kolla!!!


Kommentarer
Postat av: sassa en ung 2 barns mamma med panikångest som skriver om allt möjligt=)jag har blivit mobbad och nu skriver jag en del om det på bloggen

Hej!



Jag heter sandra och är en ung mamma.

Jag har panikångest för att jag blev mobbad skolan.

Vill visa alla hur det är att leva med ångest och vad mobbing kan leda till.

Jag tror det finns många som blir mobbade som kanske känner att det finns många andra med i samma sits.



Ska vi följas på bloglovin?



Många kramar från sassa.

2009-09-13 @ 16:20:07
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0