Äntligen fredag:D

Heeejsan:)
Hur mår ni??
sjölv mår jag ganska bra och är glad för att jag är ledig hela jäkla helgen, fyfan vaa sköönt att sova ut och inte vakna 05:00 varje dag.

Idag så började jag 06:40 och sluta 16:00 det va ganska lungt idag än vanligt faktist, fanns inte så mycket att göra bara små saker och det gjorde man snabbt:) btw fick baka också åt personalen eftersom att det inte fanns fikabröd, jag gjorde mockarutor utan kakao, det blev ganska gott ändå faktist:) aja.

Sen kommer jag hem vid 5 tiden, åkte hem vilade lite, sen kom min syster med min söta lilla systerdotter savannah, dom va här en stund, men nu har dom åkt hem!!
iaf jag och min syster gick i handla lite, hon köpte smink o massa skönhets grejer, sen efter det så gick vi till kiosken för att köpa 2 pizzor och en cocacola flaska, jag min syster o min mama skulle slaisa upp pizzorna och äta lite o snacka tjejsnack, det va ganska mysigt faktist:)

Sen efter lite vila så noppade min syster mina ögonbryn, dom va så feta haha, så dom behövde fixas lite:)

just nu så kollar jag på kändisdjungeln, asså det e tråkigt!! kollar på det för att det finns inget annat på tv:S idag så kanske blir det " Jag vet vad du gjorde förra sommaren" eller " en shoppaholics blabla"(minns inte va filmen heter). får se va det blir och på vilket filmhumör jag är på haha:)

Men men, ni får ha de så bra, puss o kram;) god natt<3

 
 
(är röd för jag blev noppad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0