Werofashion

Werofashion älskar jag för att de har så otroligt snygga kläder, speciellt Klänningar som man kan ha på nyår eller julafton, eller om du helt enkelt vill ha en vanlig klänning. Det finns också fina blusar,tröjor,kjolar och mycket mer fint:)
Själva hemsidan inriktar sig och tonårstjejer som gillar unika snygga och udda kläder som framhäver deras personlighet, kanske är du en glad och livlig tjej så kan du hitta perfekta kläderna hos werofashion som passar just dig:)
Kläderna köps direkt av den som gör plaggen så chansen att någon har samma kläder som dig är ganska liten faktist:)
PS: de har även en blogg som du kan läsa, och det finns på deras hemsida:)

Så vill du handla något snyggt o chic så kan du gå in HÄR för att köpa något till dig eller till din vänn:)
Här kommer det några av varorna som jag värkligen tycker är fina:)


En skit snygg klänning, älskar värkligen den, ska beställa den till nyår faktist:)
den är både snygg o chic och passar alla hudfärger tycker jag:)
den kostar endast 395kr och det är ganska billigt tycker jag för en sådan klänning:)


vad kan man säga? snyyyyygggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0