Vecko Revyn = Blogawards

IIII OMG OMG OMG!!!
gissa vart jag ska???? Jo jag ska på Blogawards på lördag, fyfaen va kul det kommer att bli asså!! Men vad fan ska man ha på sig på Blogawards, jag har en idee me får se om jag hittar något:) hoppas det finns platser kvar för min inbjudan gäller bara en person, får se om jag kan fixa en till plats:) vem vill gå??

om ni tror att jag ljuger så här har ni bevis:)


Hellskotta!!! nu fick jag ett mail där det stog att det inte finns platser:( what shall i do!! men fuck it, jag ska dra ändå, det är inte alltid man får en sån där inbjudan! så ska nog gå ändå:P

ska sova nu o drömma hihi:) men ni får ha de bäst:)
puss o kram<3


Kommentarer
Postat av: din mamma :D

Faaeen vad niiice! :D :D :D :D slå kisse från mig , hatar henne :D hahahah xD

2009-10-14 @ 09:20:37
URL: http://pussilago.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg vart? :')

2009-10-14 @ 16:46:58
Postat av: Anonym

Hejsan. Allt bra med dig idag? :)

http://lolad.se/

2009-10-14 @ 17:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0