Trött som vanligt

Heysan svejsan:D
hur e det med er då? själv så äre ganska bra faktist:) har hunnit njuta och sova ut hela helgen:)
usch imorn så ska jag till tandläkaren o laga 3 lr kanske 4 tänder så kommer sitta i den där jäkla stolen å höra en bassa borrning tänder o m.m usch!! det ända jag hatar är det feta sprutan som man får i tandköttet, och bedövningen smakar skit fyfan!! längar inte, funderar på att boka om tiden,, får se, ska nog tänka lite mer:)

aja, nu orkar jag inte blogga mycket, för just dom senaste veckorna så har det inte hänt något intressant eftersom att praktiken tar all min energi på allt, så jag sover direkt när jag har kommit hem typ!! men men::
ni får hare bäst!
puss o kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0