The blog is done!

Heysan alla igen:)
Som ni vet så har bloggen varit urfunktion så att säga hehe:P men nu är allt klart igen iaf! men bloggen kommer bli finare o få en snyggare design men för tillfället så får den se ut som den gör:)
Nu måte jag bara maila dom jag sammarbetar med och säga att dom ska skicka koderna till banners så att jag kan lägga in dom på bloggen igen eftersom att allt försvann:)

Men hur har ni haft det då? allt bra med er?
Vad hör ni imorn? själv så ska jag på Michael Jacksons film This is it:) jag tror att det kommer att bli en jätte bra film faktist, faktist så är det inte ofta jag går på bio faktist, men eftersom att det är Michael Jacksons film så e man ju tvungen att kolla på den för han är King of Pop och filmen kommer bara visas i 1 vecka och då vill man ju inte missa denna film:)

Men nu så ska jag gå kolla klart på en av mina favoritprogramm som heter " El cuerpo del deseo" eller som det heter på svenska " Pedros ande" haha:) men, ni får ha en bra och trevlig kväll så börjar jag mitt bloggade imorn:)

GOD NATT<3


Kommentarer
Postat av: Stina

michael jackson är bäst ! :)

Kramar

2009-10-29 @ 23:29:37
URL: http://spinnin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0