(Sun)day!!!!

Det är söndag idag, wieeee(not). men men, vad ska man göra idag? det är ju fyfaen söndag, det finns inget att göra, själv så jobbar man imorn(praktik), jag hoppas jag börjar tidigt för då slutar jag halv 3 typ:) hoppas jag får byta dagar eftersom att jag ska jobba på tisdag o ledig på onsdag så ska jag fråga om jag får byta dagar eftersom att jag linn o cilla ska till den där hårmodell saken:) hoppas de blir kul:)

Igår så fyllde min älskade och bästa vänn Natacha 17år, jag har kännt henne sen vi gick i dagis och sen dess så har vi alltid varit granna och kompisar, hon bor bara en trappa ovanför mig hihi:) men vi åt lite mat hos henne chiken lasagne, sen så kollade vi på Män som hatar kvinnor, det var faktist en ganska bra film, men kollade inte på hela, men men. Men kvällen va faktist kul:)
Jag lägger upp bilder sen, eftersom att min jäkla kabel till kameran e borta så får jag leta som en galning varjedag, men ska leta snart igen, hoppas jag hittar den nu:)

Men ska gå fräsha upp mig nu, hare bäst puss:)<3

Kommentarer
Postat av: stina

Hejhej :)) Jag tänkte rösta på dej , men jag hittar inte dig i listan :/ Tänkte om du fortfarande är med ?

2009-10-05 @ 16:06:48
URL: http://stinagustavssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0