SORRY

Sorry för en dålig uppdatering men fan jag har varit så sjuk, jag har haft feber,ont i magen, ont i huvet!! jag orkar inte ens på toa nästan för jag får så jäkla ont i huvet så fort jag ställer mig upp:( men idag så kände jag mig mycket bättre faktist:) men igår så åt jag absolut ingeting, den som jag åt, eller ah drack va en drick yoghurt för så fort jag såg mat så blev jag spyfärdig, och ursäkta men så mycket som jag spydde har jag alldrig gjort förut:P men men!!!

Just nu så kollar jag på Litlle nicky som går på tv400, den gick igår men såg inte hela, den är faktist ganska rolig haha:P
på tal om filmer.

Jag gick ju på Michael Jacksons film, asså fyfan va braaaaa den är asså, allvarligt när man hörde låtarna så började ens rytmer i kroppen röra sig, man ville bara dansa hahaha:P men ni som inte har sett den måste fan ta å göra de, den är värkligen värd att se, och jag som nästan alldrig går på bio och är så kräsen när det gäller att gå på bio, men den hära filmen e sååå bra:)

Men, nu ska jag gå iväg lite till soffan o kolla klart på filmen, hare så bra så bloggar jag sen:) puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0