Rimbo marknad

Heeejsan:)
För 2dagar sen så var det ju rimbomarknad:) det var ganska kul faktist, och just denna marknad va skit stor jue jämfört med Norrtäljes, men men.
Jag skulle ta bussen mot rimbo, självklart så tror jag att på den bussen sitter ungen emelie, men när jag stiger på så ser jag ingen unge alls, då är det så att hon sitter på den andra bussen som åkte efter hih:P men vi kom iaf fram till rimbo och det var så jäkla kallt asså ouf:) vi gick runt i marknaden jag o emelie, sen träffade vi Elaff, Nadija,Tarza och Rfqha, så då gick vi runt med dom också:) sen så ville elaff o nadija testa hoppsaken så självklart gjorde dom det hahah, det va faktist kul att kolla när dom hoppaXD

aja, sen gick vi runt marknaden och innan jag gick hem så köpte jag brända mandlar så klart, vad tror ni jag inte köpte? ahh precis fucking munkar:( men på onsdag efter praktike så ska jag fan förvi hamnen för att köpa lite munkar:)
Men dagen va faktist kul, det va längesen man gjorde något roligt faktist:)

nu kommer lite bilder från marknaden:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0