MUNKAR MMMM

Hejsan svejsan:D
Kom precis hem för ett litet tag sen, har nämligen inte varit hemma sen 07:00 tills 20:45
Nu skani få veta vad jag har gjort idag så:P
Först så började jag såklart 07:00 och så jobba jag lite å så, sen så tog vi ner dom dom bor i ros till marknaden för dom gillar värkligen det, plus när vi gick ut så var det så skönt väder, solen kom jue fram wiho:D I marknaden så såg jag Ungen emily(stava jag rätt??) då presentera jag hennes nya man som jag gick runt med, dom måste lära känna varandra lite vettni:Phhah
Sen gick vi till baka o gav dom luch å så.
sen klockan 4 så slutade jag för dagen, då skulle jag träffa min syster o hennes kompis vid hamnen, alltså vid bron då, så jag fick lust att gå igenom hela marknaden igen, men fyfan vad irriterad jag blev då, usch man kunde inte ens gå och folk bara stog ivägen o gick som sega sniglar......
Ah, sen så träffa jag syrran o gick iväg för att köpa lite munkar, sen gick vi till min kusin o va där en stund:)
Sen när vi drar hem så möter jag min goda o snälla vänn Gustavo A.K.A Pela:) gissa vart vi gick????? Jo till Marknaden igen för mig haha:P så vi gick dit tsm sen där nere så träffa vi becca o nåra:) vi köpte de han ville ha o sen drog vi hem:)

Och nu så sitter jag här och skriver detta tråkiga inlägg, och gissa vad jag åt precis? aa precis det som står som huvudskrift på detta inlägg, munkaaaar,, me love, fast dom va kalla, dom är ännu godare precis när dom e klara och varma:) men men munkar som munkar:)
Nu ska jag kolla klart på greys anatomy o efter det ska jag gå sova för börjar 07:00.

hare bäst:) och God Natt<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0