L´Orèal Professionnel



Hejsan svejsan:)
Som ni vet så va jag hårmodell idag med Cecilia Linn och sedan några andra som va i salongen. L´Oreal hade fått nya färger och dom ville gärna testa höstens nya färger på hårmodeller:P
Vi fick färga håret eller vissa fick färga hela håret och vissa gjorde slingor:)
Själv så fick jag göra slingor:) Först så blekte dom slingorna blonda för att sedan kunna få färg på slingorna.
Fick vänta ett tag, sen när dom tar bort foliet så ser jag att jag har blivit blond haha, men självklart så skulle jag inte se ut så där, sen när dom skulle skölja ut färgen så masera dom mitt huve, asså gud va skönt det var:)
sen fick jag gå tillbaka till min stol där dom torka håret och sedan la in färgen som var lite rödaktig och lite lilaaktig, men den färgen som syns bäst är den röda:)

Dom var snälla också och bjöd på lite dricka så jag tog fanta för va lite törstig hihi:)

sen vid halv 3 tiden så va jag klar.
Det va en kul dag faktist, hoppas man får göra om det igen:) alltid kul med lite hår förändring:)

men ni får ha det så bra, så bloggar jag sen lite om jag orkar:) puss o kram<3


Mina nya skor och mina nya jacka från H&M.





thats it, orkar inte lägga upp mer bilder, men det var några av dom bra bilderna iaf:)
ha en bra dag, puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0