KL KUL KUL

Hello Hello all the pepople in da house!!
Hur mår ni? sjäälv mår jag toppen på snoppen haha:Pskoja, men mår iaf bra faktist:)
som sakt igår så va jag på körslaget, hade skit kul faktist, vi kom fram till frihammnen sen gick vi till magasin 7 där själva körslaget va, sen så tiger vi in i studion och sätter oss, att höra på musiken o körerna va så skönt att lyssna på för att gunget o gldje gjorde än ganska glad:)
det fanns låtar jag inte brukar lyssna på men när man hörde dom så tyckte jag att dom var ganska bra faktist!!
Men den bästa laget va " TEAM RIGO" älskade värkligen dom, första låten va " I know you want me" med pitbull, sen efter var det låten " La bamba" skön låt, sen igår så va det " I got U" rigos egna låt:) men synd att dom åkte ut för ville värkligen att dom skulle stanna:)

Själv så åkte jag till Körslaget för att jag vill se team rigo innan dom åkte ut, men ville att dom skulle villa hela skiten, men någon måte åka ut faktist och synd att det blev dom!!

aja, man ska inte deppa, dom ska tydligen göra en singel som snart kommer ut då borde ni köpa den hehe:)
här får ni se lite bilder från igår:)







VILL NI SE ER BILDER SÅ FÅR NI BLI VÄNN MED MIG PÅ FACEBOOK " Katja Zelaya"

En sista bild, jag blev hämtat av Anders, Laila och Andreas i Idol bilen:)hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0