feel free to say what ever you want!!

Hejsan:) Hur mår ni? själv mår jag bra, lite trött som vanligt men men de lungt iaf.
Wiho, imorn är jag ledig:) har jobbat 4dagar i streck sen e jag ledig imorn som sakt och jobbar dagen efter igen:P men det är skönt att det inte är så långt kvar av praktiken för veckan efter så är det lov i 1 vecka, fyfan va sköön att sova ut alla timmar man inte har kunnat göra:P

Vad ska ni göra på lovet då? själv så vet jag inte, fundera på att prata ihop mig med några vänner o fixa en liten halloween party eller något, det är kul att klä ut sig tycker jag för då kan man vara hur ful som helst utan att skämma ut sig, hehe:P

JUST NU: Så sitter jag på min sköna soffa och lyssnar på Viva la vida med Darin(just den låten var ganska bra faktist), låten är ju som ni vet från det bästa bandet Coldplay, och han sjunger den med en bra känsla och just därför gillar jag låten faktist:) Skulle kanske till min friend sussi o hjälpa henne med lite Homework, men hon skulle ringa mig först, så får se om hon nu gör de hehe:)
Om ni vill göra era bilder lite extra coola med snygga efekter o cool text så kan ni gå in på www.piknic.com det är en jätte bra sifa att redigera sina bilder faktist:) själv gjorde jag de alldeles snygg faktist, bilden får ni se i slutet av inlägget:)
Kollade precis på förkväll för att det fanns inget annat att kolla på, men sen blädra jag runt lite med kontrollen då såg jag att "Las vegas" har börjat igen, ett skit bra programm faktist, skulle kunna sitta hela dan o kolla på det bara, men men i dont orkar det just nu:)

Men ni får ha det bäst, så bloggar jag lite mer sen under kvällen:)
See you later aligator:)<3


Gjorde bilden lite för blek, men men....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0