Blogs i read!!

Hejsan:) tänkte visa några bloggar som jag brukar läsa och självklart gör säkert hela sverige de också så klart men what evaa:Phaha


1, Kenza läser jag för att hon värkar en skön tjej som är ärlig och inte kopierar andra:)
2, Bella, en blogg som jag alltid läser för att hon är en anorrlunda bloggare men på ett bra sett som inspirerar andra att blogga:)
3, Katrin haha, så jäkla skön hon e , hon skäms värkligen för inget och är för ärlig, but i like it.
4, Bobby, gillar att läsa den ibland men ibland så kan den vara lite tråkigt då kan jag glömma bort hans blogg ibland.
5, Carolina, en ganska okej blogg faktist, kan läsa den ibland bara:)
6,Kissie, ush, läser hennes blogg ofta men vet inte varför, men det e roligt att kolla hur hon provocerar folket hehe:p



VILKA BLOGGA LÄSER NI???


Kommentarer
Postat av: ιиєsιтα ♥

kommer det sändas på tv blogawards :D FIN BLOGG följ mig gärna på bloglovin<3333

2009-10-16 @ 15:35:59
URL: http://segerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0