natur...

... godis åt jag igår när jag kollade lite på tv, det var hur gott som hälst:) Ni som kanske känner mig vet vad jag kollade på:P aa precis CSI mitt favorit program;) en sak som skulle vara väldigt kul det är att kanske vara programledare för en dag, kanske för MTV som Kenza eller på vilket program som hälst;) Men aja chansen kommer nog snart, för det skulle vara skit kul rent ut sakt haha:P



Iaf snart ska jag till min kompis, vi ska laga mat som sakt, sen ska vi till en killkompis som jag har känt ganska länge sen vi va små faktist:) iaf han har typ hemma fest så vi ska dra dit sen, hoppas de blir kuligt;) Men oj vad tiden rinner måste gå dusha lite nu, måste vara frääääsch:)

Men ni får ha de så bra, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0