I love my tatuering<3

För alla som inte vet så har jag en tatuering vid axeln typ, fast den är inte helt klar, ska fylla i hjärtat med lite rött färg!!
Tatuerade ett hjärta med min flagga av mitt land HONDURAS, och sen så skrev jag honduras ovanför hjärtat med 5 små stjärnor på sidan och sen i mitten på hjärtat!! Sen jag gjorde tatueringen så vill jag bara ha flera för att det är så fint tycker jag!! Trodde alldrig att jag skulle göra min tatuering när jag var 17 tänkte typ att min första skulle bli typ 20 om inte äldre, men aja jag älskar iaf den!! Ska tillbaka till affären för att boka en ny tid för att fylla i färgen, och sen kanske boka en ny tid för en ny tatuering, hmm vad tycker ni ska jag göra det eller ska jag vänta? nja vi får se.


Men vad har ni gjort för roligt! glöm inte att jag fortfarande har frågestund, så fråga på, om några dagar lägger jag upp frågorna här på bloggen!!

Hare bäst

XOXO// Caatz


Kommentarer
Postat av: simone

Riktigt snygg! :)

2009-07-30 @ 10:51:03
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: phiie

Hejsan! vad har du gjort idag? / Phiie

2009-08-01 @ 19:12:27
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0