Everybody party in da house

Halloj där;)
nu är jag så sugen kanske på att festa lite, finns det ingen av er som vill på fest? så säg till;)
Ni där ute som vill ha fler läsare, säg till mig nu för att jag startar en tävling nu som heter "sexigaste bloggaren i veckan" och vill du vara med å tävla så anmäl dig här på bloggen som komentar;) du får också en liten överraskning som present för att du vann tävlingt;) but it is a suprise så jag säger inte vad det är hihi;) så anmäl dig nu om du vill vara med i tävlingen;)

Men vad jag har gjort idag är inte mycket alls, har varit hemma bara, och igår så lagade jag världens godaste mat och efterrätt, vill ni veta vad det va? jo till maten så gjorde jag kyckling med sötsur sås det var så himla gott och till det så blev det en god ris, här ska jag nu säga hur jag gjorde, först så la jag en kopp vatten för att koka kycklingen lite, sen när den var färdig så la jag in såsen, sen så började jag göra riset;)
Sen när maten var klar så åt alla, alla tyckte om maten och ville att jag skulle göra om det igen, sen till efterrätt så blev det smul/äppelpaj med vanilj sås, och den är väldigt änkel att göra, det är bara att ta 100gram margarin, 4dl mjöl och 4dl socker sen är det att börja knåda, sen när det är klar så kan du ta fram plåten och börja skala och skäre äpplen;) det blev hur gott som hälst jue haha;)
Hoppas ni har haft det en bra dag, XOXO//caatz


Kommentarer
Postat av: amanda

javisst kan jag göra det efter min bloggpaus,

ställ gärna en eller flera frågor i min blogg sålänge på frågestunden. puss!

2009-07-23 @ 13:27:58
URL: http://aliceamandaalm.blogg.se/
Postat av: Anonym

läser du mogis.se blogg?

2009-07-26 @ 11:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0