Vilken sol?

Aktuellt nu: Jag sitter vid datan och lyssnar på skön reagge sommar musik, väldigt kul att lyssna på gammla och nya låtar som påminner om tiderna där bak;)

Iaf idag tidigare på morgonen så gick jag o sola på min bakgård, det är den perfekta stället för att sola på, Natacha och emelie var redan där, jag kom en stund efter, men det var så het ute asså, önskar att det kunde vara så varjedag hihi:) Sen efter en stund kom suzan o sola, vi va där en stund sen gick vi hem, men skönt vare att sola, tror nog att det är bättre än solarium, eller vad tycker ni? sola solarium eller sola från den riktiga solen?
hmm vilken tycker jag om? vet faktisk inte:S:Phihi
Jag fattar inte ens varför jag solar, jag e redan liksom brun:P


Ha de bäst, bloggar sen;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0