Veckans Designer

Hejsan!! Tänkte börja med en ny grej som heter " Veckans Designer" där jag väljer ut 6 stycken outfits från en känd designer, och det här veckan så blir det en jätte cool designer som är jätte känd och det är Versace, Älskar dera kläder<3<3<3<3




En snygg söt kort svart klänning som passar vem som helst, passar bra till olika events man ska till, och det har ett litet hjärta vid halsen som gör klänningen extra fin:)


Det här är en av mina favoriter för här ser man en snygg sofistikerad outfit som man kan ha till affärer och samtidigt se snygg ut, och den vita väskan passar som pricken över I.


Ännu en snygg o fin klänning som också passar jätte fint till kanske en speciell dag eller någon fest, det beror helt på:) Men den är söt o chic.


Den här klänning är så himla cool, passar perfekt till en party kväll, den är både elegant o snygg:)


Den här guldiga klänning matchar med den som är ovanför, så om du och din kompis ska på en partykväll då passar den här dig, med ett par snygga skor o accesoarer så är du redå för en oförglömmlig kväll;)


Det här är en av mina favorit klänningar, det ser ut som om man har vågor på sig för klänningen är så fin och elegant och den passar perfekt för en speciell gala kväll, men fyf*n vad jag gillar den, nu vill jag ha den till mig själv:P

Aja näste vecka kommer det 6 andra outfits från en annan känd designer,
men vad tycker ni om dessa 6 outfits från veckan?

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

coola.. när lottar du ut armbandet då+ ;D

2009-08-08 @ 12:29:27
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

coola.. när lottar du ut armbandet då+ ;D

2009-08-08 @ 12:29:44
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0