Trött apa

iiii OMG så trött jag är, vaknade klockan 7 på morgonen och är fortfarande vaken, inte vet jag varför, men men , ska nog somna om snart tror jag om jag kan;)
Vad  gjorde ni igår då? jag gjorde inte mycke alls, va ute lite sen gick jag till min kompis o hämta henne, sen gick hon(riva) natta o suz, hem till Natta, och jag gick hem för min söötasate lilla syster dotter sov över här hihi:)

Men men ska nog försöka somna om igen för är så sjuuuuukt trött:P
God natt? god morgon? vad ska man säga om man ska sova?

Kommentarer
Postat av: Sofia

hade varit skoj, men dom är nog tyvärr för stora för mig =) är lite liten jag vetu :D

2009-08-05 @ 11:25:43
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0