Trip to arlanda :P

Hejsan folket där ute;)
Kom hem typ vid halv 4 tiden från arlanda, det var så att min bror hade glömt sin bricka så att han kan komma in på jobbet i arlanda, så jag o min mamma åkte ända till arlanda för att lämna den, men det var skönt med en liten tripp XD
Hmm undra om man kan få lite rabbat på resor eftersom att min broder jobbar där, hmm ska nog fråga haha!!
Men idag är det fredag, vad händer idag då för er? ska ni festa loss? eller ska ni ha en mysig hemma kväll??
Själv vet jag inte vad jag ska göra, kanske ruttna hemma en liten fredag kväll med filmer, eller gå ut en runda?
aja men får se hur det blir:)
Hare bäst, puss hej<3


OMG märkte inte att jag såg så rutten ut i ansiktet, men precis när jag skulle städa så ringde min bror o sa att han hade glömt den där grejen så jag han inte ens fixa mitt hår, hade bara 15min på att sproga till Flygis o köpa remsa sen till bussen!! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0