The Voice 09 was da shit

Hejsan! Igår så var det ju the voice 09 konserten, den var hur kul som hälst, skit bra artister o massa folk som var sköna men en tjej som stog framför mig ville jag bara dra håret i, hon va så kaxig och börja putta en massa, ville bara slänga något i hennes blonda fula hår, asså shiet!!
Men aja, först ut var Darin han var ganska bra faktist;) sen så kom alla bra artister oftast brukar vara " Spara det bästa till sist" den nu i år så var det " Det bästa först" men när Crossfire, Pachanga, Mims o Loyd banks kom ut då blev jag helt galen, skrek som alldrig för och tog en massa bilder man kunde tro att jag va värsta paparazzi XD men konserten sluta typ vid 22:15 något sånt iaf, det dåliga med konserten var att Danjah inte kom, konstigt:S dom sa inte ens varför, dom sa ingeting!!!
Men sen gick jag o min kompis mot McDonalds för jag var as hungrig så jag köpte en Chiken napoli:) Det var meningen att jag skulle äta den på Norrtälje bussen hem, men nej det var sjjuka folk som bara skrek, en snubbe skrev typ " Heja Doris" och " Bira bira bira bärs bärs bärs" fyfan vad irriterad, så jag kom hem klockan 01:00 då fick jag äta min mat:)
Kvällen var rolig o skön, hoppas det blir lika bra nästa år med;) så ska jag koma tidigare och få ännu bättre platster! och kanske fixa Backstage pass:)
Men här kommer lite bilder, bloggar senare på dagen!! Puss hej<3


På väg till The Voice 09 =)


Darin var först ut:)


Jackob, Josefin och Paul:)

Crossfire baby ;)

Rigo(Tror han heter så) kom fram till oss:)

That babe kom fram till oss , fick ta hans hand, därför fick jag en skit bra bild på han;)


<3Pachanga<3 Latina loves Latinos

Lazee:) kunde inte ta så bra bilder sen för att det börja regna som fan!

Hyllning till The king Of Pop<3

Million styles! Det här var den ända bilden jag kunde ta för det börjaregna mer.

Promoe!! Svenne bannan:P

Mr. Banks, Loyd Banks<3

Janet, hon var väll ok

The Voice 09 var nu slut!! och folket börja gå hem!

AHHHHHH MIN HAMBURGARE ÄNTLIGEN FICK VÄNTA 2tim för att äta den!
Jag njöööööt värkligen!!

Nepp nu orkar ja inte ladda upp mer bilder!! Hoppas ni blev nöjda
BYEBYE

Kommentarer
Postat av: Erika (:

Jag var oxå där, men märkte inte du tårgas-raketen som kom, den sved som fan!

2009-08-19 @ 16:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0