The good old times!!

Hello!!
Satt nyss å tänkte på gammla tider, fyfan vad kul jag hade då, har skrattat så mycket o varit glad, men saker ändras men man har minnen kvar genom bilder tankar m.m!!
nu kommer randoms stuff jag får i mitt huve just nu nu.


TOP 10
1,vill åka till italien(unge vi ska resa dit)hahaha
2,vill ha minst 6 tatueringar
3, Vill ha´mycket pengar så jag kan shoppa
4,vill till USA
5, vill ha massage
6, VILL FESTA NU I HELGEN
7,Vill gå på Pablo fransisco(komiker) när han kmr till sverige
8,Vill att man ska gå i gymnastei i 1år bara och sedan ta studenten, allt vorre lättare då:P
9, Vill ha Körkort(Ska börja läsa boken snart)
10, Vill ha en ny mobil!!

Aja nu blev jag fan sugen på lite TE ska nog koka lite vatten å dricka lite innan jag går å lägger mig, meh juste fan jag börjar ju skolan halv 1 morn, wiho med sovmorgon!!

Dagens mening: Va dig själv och skit i andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0