Style of the week!! Retro College

Hejsan!! Nu har jag börjat med Style of the week!! alltså varje vecka så sätter jag ihop en stil som kanske passar dig eller någon annan!! Veckans stil heter " Retro College" den är inspirerad från Laredoute som är en fransksida där man kan beställa kläder, och då från "Retro College" så satte jag ihop en snygg o enkel outfit.


Det första är den där coola skjortan som är kort armad och med snygga volanger i mitten av skjortan, rutig och lite blå aktig är den, bra att ha på sig till ett par jeans kanske!!
Pris: 329kr


 


Dessa jeans passar perfekt till skjortan där uppe, fast jag skulle helst vilja att jeansen satt lite mer tajta nere vid benen, är dom inte så tajta så blir det inte så snyggt!!
Pris: 160kr


Dessa skor tyckte jag va lite söta faktist, lackblåa är dom med en silvrig band i mitten, Klacken är ungefär 7,5cm så du som kanske inte kan gå i klackade skor börja med småklackar då kommer du vänja dig vid dem!!
Pris: 549kr

Total pris: 1038kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0