Style By Caatz

Nu har jag satt ihop tre olika outfits, hoppas ni gillar dem;)


Något som vi alla älskar att göra det är ju att festa, så nu satte jag ihop dessa 4 saker eftersom att jag tycker det är jätte fint om du ska gå på en rolig och galen fest, outfiten är snygg och enkel!

1,Skorna är från Nelly

2,Linnet är från Asos

3, Byxorna är från Nelly

4, Väskan från Asos





Det här är en snygg och cool street outfit som jag satte ihop, denna outfit kan du ha som en vanlig outfit stil men du kan även också ha den på fester bara du byter ut skorna mot några högklackade så är du redo!
1,Tröja från Ed Hardy
2, byxor från Fetich
3,Klocka från Ed Hardy
4, Skor från Eckö red



Det här är en snygg och enkel fin outfit för stranden, Du kan ha den också om du ska på fest fast bara om du går på en "Beach party" arnas byter du om om du ska till en annan party, men som sakt söt outfit.
1,Klänning från Forever21
2, Skor från Forever21
3, Ring från Forever21


Varje vecka så ska jag sätta ihop 3 stycken outfit, vill du att jag ska sätta ihop en outfit så att du kan få inspiration, så är det bara att säga till så sätter jag igång;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0