Storstan

Hejsan! åkte in som sakt till storstan idag(stockholm) med min mamma och syster:) Det var jätte trevligt, vi gick runt lite sen gick vi och åt på en kinesisk resturang med skit god mat, mmmm love chines food:)
Och idag har det också varit sämst väder, bara regn o regn, hoppas det inte blir det när jag börjar skolan:) Längtar faktist, till min nya klass hoppas dom är trevliga,  ni som inte vet så gick jag i Natur innan men allt var för svårt så jag fick byta till Omvårdnad, jag kommer sakna min klass så jäkla mycket, för man kunde värkligen vara sig själv där asså i promise:)<3

Iaf kom precis hem från min kompis suzan, va där en stund, vi satt vid datan lite sen plattade jag hennes får för hon ville va li te fin inför första skoldagen imorn, hon börjar 2:an:P som dom flesta av mina kompisar gör:P

Just nu så lyssnar jag på Hand up med 50cent o  loyd banks:Phihih fick hands up låten i huvet sen från the voice när loyd banks sjöng den:P aja det var en upplevelse dag iaf haha:P

Men men, ska kolla på final destination 2 nu, hare bäst,bye o god natt<3


PS: sorry för att jag itne blogga idag men vakna tidigt och åkte tidigt, kom sent orkade inte sitta vid datan sen gick jag ut,:P haa GO NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0