Stockholm City

Heeysan!!
Sorry för denna himla dåliga uppdatering, vill ej att bloggen ska bli tråkigt:P
Men iaf, idag så åkte jag in till sthlm för att göra en grej, sen så shoppade jag lite med min syster, vi gick till den "Göma gina tricot" och där ifrån så fick jag med mig en tröja som är svart och röda ränder eller vad man nu säger som och sedan ett par Jeans leggnings, men dom var för små, så jag ringde min kompis suzan och undrade om hon kunde byta dom till 1 storlek större:P så imorn efter att hon har slutat skolan ska hon byta dom åt mig:)
Fyfan också, det va värsta spöregnet idag, när man gick förbi NK och Zara typ, alltid när man gick in och ut så regnade det bara hela jävla tiden!!
Men, det var iaf trevlig att umgås med syster:)
Men tar lite bilde på vad jag köpte senare, eller på tröjan kan jag ta och sen när jag får mina leggings då kan jag visa dom:)


En väldigt gammal bild från när jag var i estland för typ 2år sedan:P

Vad har ni gjort idag då??
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0