SPOTLIFE

Jag har nu sökt till spotlife, och hoppas att dom tar emot mig för jag vill värkligen det!! Nu när jag har börjat blogga så tycker jag det är roligt, och jag tror den här bloggen är unik, för att jag kopierar inte andra bloggar, som vissa andra gör för att dom inte kan blogga!! Och sen så skulle de inte skada att tjäna lite pengar, men bara jag kommer med så blir jag glad, summan av pengar spelar ingen roll!!

Jag vill inte att min blogg ska vara en fjortisblogg som de fleste är, jag är en invandrare och ibland jag jag blogga om sjuka saker, typ MAT(LOVE IT) typ sånna grejer som inte andra bloggar, därför e min BLOGG UNIK!!! Right


Kommentarer
Postat av: dessy

sv: jodå, jag har haft det bra i Sverige och Danmark :) Men klart att jag skulle vilja åka till något mer spännande land någon gång



Oh, ja. Din blogg är unik allt! Ingen fjortisblogg tycker jag inte :P

2009-08-06 @ 15:56:59
URL: http://desspinho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0