Sorry för.....

.....dålig uppdatering:) har varit utan internet fram tills nu, så nu bloggar jag lite:)
Faan missa min tandläkartid idag som var 09:15 jag var för för trött för att vakna så tidigt liksom! Men jag måste börja bli van eftersom att jag börjar skolan på torsdag och då måste jag ändra mina sov vanor!!
Men vad har ni gjort idag då? själv har jag inte gjort mycket eftersom nu så regnar det som fan här i norrtälje så kan kan inte ens gå ut, får se om det blir bättre väder:)



Imorn blir det sthlm för mig då med min mamma och syster:) vi alla tjejer har inte varit med varandra så imorn blir girls night out hah nerå, men vi ska iaf ha trevligt:)
Men ska laga lite mat nu(Hemma fru haha) sen senare då bloggar jag mer om veckans designer som jag glömmde förra veckan:P

Hare bäst, puss<3

Kommentarer
Postat av: Erika

Rösta på mig i veckans blogg tävling hos : www.mrsjenni.blogg.se / Erika

2009-08-17 @ 18:55:54
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0