Prison Break

Hejsan!! lägger upp bilder på kläderna jag köpte imorn, har inte tid nu:!!!

Iaf kollade nyss på prison break, fyfan, jag börja nästan gråta, ii vad sorligt det va Michael Scofield dog:(  Alla gick fria från alla problem de hade men T-bag  var en skithög så han blev skickad till fängelset:P aja fyfan att jag missa nästan alla bitar, men den sista va ju sorlig:(

Men men nu ska vi inte va ledsna här inte, tänker på kärlek hela tiden, undra hur det kommer vara när vi e typ 25-30 år, kommer jag ha barn, isåfall hur många, kommr jag va gift, ha en man o hus bla bla bla, fan v a rutten jag är som tänker på de nu:Phaha

aja men ses imorn, puss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0