Party, or was it?

Hejsan!
Kom precis hem från ett litet party, den va inte så rolig som jag trodde, men aja:P
Drig hem efter en stund med natta emelie o riva, kollade lite på tv o kolla runt men inget alls fanns att kolla på:P
Så nu sitter ja här vid datan å lyssnar på musik:)
Imorn är det the voice, så imorn kommer jag till mina älsklingar PACHANGA och LOYD BANKS<3
Ska ladda batterierna till kameran under natten för det kommer bli ett par 100bilder imorn hihi;)

Hmm en smirnoff skulle sitta gott nu när man sitter på en lugn hemma kväll, men jag är inte ens 18 så kan ej, hhihi:P men det dåliga med att man fyller 18 är att man bara typ kan köpa billig öl(i dont like öl) och cider som inte e gott, så därför måste man fråga folk om de ka köpa ut åt än hahahXD men jag gör typ alldrig det, för kan smaka på saker only:P

Dagens låt: Pitbull- I know you want me
Dagens mening: OMG


GOD NATT<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0