Night blog

Heejsan!!
Nu är det 00:33 hos mig! och jag har precis kollar klart på Soul Plane, en sjukt rolig film faktist hehe!
Iaf, idag är det söndag, ska läsa lite omsorg eftersom att jag ska på praktik snart i 4 veckor så måste jag lära mig lite saker så att jag kan få MVG:) siktar högt haha! När jag värkligen vill ha ett bra betyg då satsar jag som fan och det borde ni också göra:)

Aja, men som ni har märkt kanske så jag varit en lite dålig bloggare som inte har uppdaterat så mycket men ska försöka ändra mig lite!!




Lite saker o säga här o nu, ni har väll alla sett den där videon som Katrin Zytomierska medverkade i när hon var på Vakna med the voice? aja hon pratade om alla dom där fjortisbloggarna som Kissies och Dessie, fyfaen jag jag inte gillar dom asså, små fjortisar som bara super ner sig varje helg, tror att dom är värsta "Kändisarna" fast dom inte är något, okej dom va ingen , men sen när dom fick sina bloggar kända då tror dom att dom är värsta Hollywood kändisarna men nej det är dom inte , dom är bara små vanliga tjejer som tror sig vara något!!
Asså jag ger "Tummen upp" för det katrin sa på Vakna med the Voice för det är så sant allt hon säger!!
Fast jag kan gå in på deras bloggar men orkar inte läsa kollar bara på bilder å så, men dom ändra bloggarna som jag tycker är bra är nog Kenza och Blondinbella! och kanske lite Paow, hon är inte så fjortis som dom andra 2 fjortisar!!
men aja orkar inte prata om dem!




ska nog ta å lägga mig, e lite trött!!
Ha de bäst,
God Natt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0