Musik lugnar ner......

.....mig och får mig att tänka på saker!! Utan musik så tror jag att världen skulle vara lite deppig, för varje låt som skrivs och som blir sjung(stav fel) har alltid en budskap och det är orden i låtarna man ska lyssna på för det kan ändra än!! Men det finns ju olika stilar av musik, det finns ledsen musik och glad musik! eller det finns också olycklig kärleks musik och lycklig musik! Det finns en musik för varje känsla man har!!

Just nu så lyssnar jag på musik, och det får mig att tänka på massor med saker som både gör mig ledsen och glad:( :) ibland så vill jag bara resa bort för att rensa tankarna, för man är alltid omringad av problem och man kommer alldrig bort från dom! Men man ska kolla fram och inte bak, visst?

Men ska gå iväg nu, ni får ha det så bra;) puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0