Morsning Korsning;)

Hejsan sömntutor:P
Allt bra eller? själv äre finemang, tänkte på att jag börjar klockan 10:00 imorn, fatta vad skönt med 1 timmes extra sovmorgon och plus jag slutar så tidigt, har världens skönaste schema skulle jag tro hih:D
Iaf kollade in massa coola saker på en skön hemsida där det finns sjukt coola saker, skickade ett mail till dem nyss och fråga om de ville sammarbeta med bloggen och kanske lägga en annons här, eftersom att jag "Sammarbetar" med Bubbleroom och Misterbling, så skulle det vara kul att sammarbeta med dom också;)
Ni får veta vilka det är när dom har svarat på mitt mail hehe:P

Här kommer lite varor från denna hemsida, you like it?? eller så kanske ni redan vet vilken sida det är:P


En hellokitty webcam


En cool Hellokitty USB-minne:)

Hellokitty hörlurar som passar perfekt till Skype och massa annat:P


Och ett par söta små högtalare:)


Ah de va de! men jag bloggar senare under dagen! hare bäst!!
<3


Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; tack så mycket, ;P vad vill du att jag ska rita då ? <3

2009-08-30 @ 14:01:37
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0