Me <3 Italien

Asså jag måste bara säga att jag älskar italien, det är en av världens vackraste länder(Fast mitt land kommer först så klart), jag ska ta mig fan o fixa helg jobb och sen nästa sommar så är det marsch pannkaka till italien det första stället jag ska åka till är mitt dröm ställe , Sicillien, iii älskar det där stället:) Men som sakt tjäna ihop pengar sen drar jag!!



Men vad har ni läsare gjort då?? Gjort något intressant??
Jag har typ bara varit hemma o ruttnat idag som vanligt, när man bor i en liten stad som norrtälje så finns det inte många allternativ, det ända man kan göra är att åka till sthlm som tur är ligger bara 1timma med buss, så dit kan vi gå till de stora affärer o shoppa loss:)

Oj insåg att detta var ett tråkigt inlägg, men har ni läsare tips om vad jag ska skriva om, någon dröm typ det pinsammaste jag har gjort osv, vad vill ni veta??
Ska gå kolla aa ni vet på vad CSI:D god natt<33

Kommentarer
Postat av: spöket bakom dig :D

skriv om din sexfantasier så blir jag stammis på din blogg (Y):D hahahahah :D

2009-08-05 @ 22:55:58
URL: http://pussilago.blogg.se/
Postat av: still spöket:D

Oj dina* haha:D

2009-08-05 @ 22:56:30
URL: http://pussilago.blogg.se/
Postat av: dessy

Italien... :) dit skulle jag vilja åka jag med. Jag har bara varit i Danmark och Sverige. Mer utomlands har inte jag kommit ^^



Ha det fint :)

2009-08-05 @ 23:59:00
URL: http://desspinho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0