Lite om bloggen!!

Nu tänkte jag bäretta lite om min blogg här!!
För första gången så började jag blogga år 2008 i December fast inte här på blogg.se utan på bloggsida.se , har bloggat där i ett tag nu, men nu när de fick problem med saker så ville jag flytta hit istället för det är mycket bättre tycker jag:)

Iaf i min blogg så skriver jag om allt möjligt, om mitt vardagsliv, mode, stilar och sen vad jag känner för, meningen med att jag fixade blogg va för att jag ville spara minnen jag har haft förut, jag vill så klart tjäna pengar på min bogg också men inte bara för pengarna utan för att jag vill få ut mitt budskap jag har här för ibland skriver jag om hur man kan få ett bättre självförtroände, så jag hoppas ni gillar bloggen!!
På bilder så kanske jag kan se ut ibland som en liten fjortis, men jag e inte det jag gillar bara att ha kul och ta bilder!!
Caatz varför heter bloggen så?? Jo för att innan så hette jag apans på min andra blogg haha, men jag heter Caatz för jag tycker det är ett coolt namn och det ser nästan ut som mitt riktiga namn, så nära där iaf!!
Men  jag hoppas ni gillar bloggen och fortsätter läsa för det kommer att hända massor med kul här, med Tävlingar osv!!



Ha Det BäSt<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0