Igår kväll

Igår kväll så kollade jag på som sakt "final destination 3" sjuk film, det handlar typ om att en tjej får en syn när dom ska åka en skit stor bergodalbana, och i den synen så ser hon att den kommer ramla av just när hon och hennes kille, hennes tjej kompis och hennes kille! massa folk dör i synen hennes pojkvänn och hennes kompis dör, eller alla dör iaf, men sen när hon kommer tillbaka till sitt vanliga jag då kan man tro att det är en dröm för inget av det har hänt än, men dom sitter på bergodalbanan nu och är redo för att åka, så hon får panik och börjar skrika o säger att hon vill av så dår går vissa av dom av som satt på vagnarna, men hennes kille och hennes bästa kompis satt brevid varandra, men dom han inte av så när dom åker så händer det precis som det hände i synen hon hadde!
Och i ordning som folket dog i hennes syn så började dom dö på konstiga sett, o bla bla bla.



Jag är skit dålig på att beskriva och förklara filmer, så om ni vill kolla på den så rekomenderar jag det, kolla även på 1an och 2an, min favorit är 2an den är bäst tycker jag får då får man veta lite ochså från 1an:)


Och till filmen så åt jag lite god glass, mmm gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0