I LOVE DANCE

Gick precis in på Medborgar skolans hemsida och då såg jag att salsan ska börja nämligen, finally:P Jag vill så gärna börja på salsa älskar det så myckeee, men reggaeton låter också roligt, men Jag tror jag börjar på salsa!!

Vill ni höra en liten historia? ni får höra fast ni inte vill nu:P


I vintras så hade jag anmält mig till medborgar skolan för att jag skulle börja på salsa, var skit glad!! Men vad tror ni händer, det var 2 kompisar som följde med mig för ville inte gå själv första gången, vi letar efter lokalen i över en hel timme, vi gick i genom hela byggnaden o allt skit!! Vad tror ni händer?? jävla cp kursen skulle inte bli av och vi går runt där som idioter o frågar massa folk!! Sen skickar jag ett mail till dom, och där såger dom att kursen inte har startat för det var inte tillräckligt många som anmälde sig, men dom hade inte sakt ett skit till mig fan:;P men hoppas nu att det blir av för vill värkligen börja på SALSA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0