HipHop Girl By Caatz

Hejsan!! tänkte säga några saker om hiphop!! HipHop är en ganska cool stil tycker jag, Vissa kanske tycker att det är värsta ghetto stilen, men det är typ en av dom snyggaste stilar som finns tycker jag, vill du ha en sådan stil genom att använda kläder eller smycken så borde du gå in på misterbling för där har dom helt grymt coola smycken:) Nu ska jag ladda upp ihop 2 hiphopiga stilar för tjejer;)




Det här är en av mina hiphop outfits som jag har satt ihop, gillade värkligen det;)
En snygg jumpsuit med ett par lila skor från Gojane och Ett par skit snygga örhängen från misterbling.



Och det här är den andra hiphop stilen för tjejer som jag värkligen gillar:)
Jumpsuit från Babyphat och skor från Gojane och sedan dom snygga örhängerna från Misterbling:)

Kommentarer
Postat av: Erika

Är de du som är på bilden ? :)

2009-08-09 @ 22:52:02
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz
Postat av: Erika

Är de typ en modell bild ? Är du modell ? :)

2009-08-10 @ 09:49:18
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0