Hatar myggor

IIII jag har precis vart ute med några kompisar, först så gick vi o sola lite, fast inte jag, min ena kompis solade medans jag o min andra kompis vänta på henne!! iaf solriet ligger i hotelet, samt gymmet där jag går!! iaf vi vänta i 30min sen va hon klar! så då gick vi till,,,,, (trummvirvel) Mcdonalds haha, satt där tog en glass och sen drog vi till parken där jag fick 100000000000000000000000000000 myggbett på benen, fyfan vad jag hatar myggbett asså!!
Aja men nu sitter jag här hemma och lyssnar på lite Michael J Jackson(R.I.P)!!


Bry inte er om hur jag ser ut på ansiktet för jag skulle precis börja prata haha!!


min kompis där inne!!

Ha de bäst o god natt<33

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad tycker du om min persing och lugg ?

2009-08-06 @ 22:24:19
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0