Godmorgon

Hejsan svejsan på er!!
eller Godmorgon:) Vaknade för typ 1timma sedan helt död för ville sova mer, men gick o tvätta ansiktet med kall vatten då vaknade jag upp:) Så direkt började jag städa huset lite så att jag inte behöver göra det sen:P
Efter det så gjorde jag en jätte god macka med creeme cheese, ost o skiinka, mmm va gott, ska nog göra en till nu hihi:)
Aja men imorn börjar jag skolan, fyfan blir så ledsen men ändå glad, ledsen blir jag för att jag kommer sakna min underbara klass från NV det va den bästa, för man kunde värkligen vara sig själv o alla va så snälla!
Men ändå blir det kul att börja ny klass för man träffar nytt folk o så får man nya kompisar.

nu ska jag gå fixa mig lite å så, ska kanske ut sen o göra något av den sista dagen i mitt sommarlov!


Min creeme cheese, skinka och ost macka hihi! den ser lite äcklig ut för jag öppnade den men den va skit god:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0