Ceep your friends close and your enemy closer?

Det är min motto faktist, visst e den bra?
Aja, klockan är hur tidig som helst typ 11:33 och vanligtvis så brukar jag vakna vid typ 12:30 hihi!!!
Lyssnar på skön musik och laddar in för Da voice:Phaha det kommer sköna artister jue, dom jag kommer skrika åt är CROSSFIRE & PACHANGA iiiiiiii, ni som inte vet vilka det är vet jag inte vad jag ska tro om er haha!!!
En jag inte kommer se fram emot är Promoe, svenne bannan vad är det för låt??
Men aaa vad jag vill göra massor med saker, resa, shoppa, och massa annat:P

Nu skriver jag om saker som kommer i mitt huve så allt håller inte ihop här haha!!
Hmm som sakt, blogg kom fram i mitt huve nu, den där dessie assåå iiii vill bara doppa hennes ansikte i vatten o tvätta bort all smink hon har, ursäkte men jag irriterar mig på henne så mycket, hon tror att hon e stor hon e fan bara en 94:a , aja om jag var hennes föräldrar skulle jag låsa in henne i rummet å visa  henne en läxa!! aja men hon e som hon e liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0