Back

Hello!! va säkla trött efter skolan så att jag somna typ vid 20i4 och vaknade upp klockan 19:00, fyfan va skönt det va att sova, kommer ihåg när hag gick i 9an, jag sov ALLTID efter skolan, alla bara frågade varför sover du hela tiden, jo svarade " För att det är så skönt" hehe, aa ni vad kan jag skriva!! hmm jo jag tog en liten promenad med bästa Natacha till banken för att ta ut lite pengar, vi pratade o så, har saknat henne för att hon går i skolan i stockholm så vi har inte sett varanda så mycket, men idag gjorde vi de, men iaf efter banken så gick vi till flygis o handla lite, för mig blev det bröd och peanuts täckta med choklad, mumsfilibaba:D haha

imorn börjar  jag skolan 08:50 och slutar 13:15, visst nice schema jag har, suck on it!!!
Omg under mitt öga så är det svullet, vad i helskotta kan det bero på, varje gång jag blinkar så´gör det bara ont fan,:S jag tvätta bort sminket o allt, men det gör fortfarande ont, fortsätter det så dära får ja väll då till akuten lr något:S men aja!!

Ska kolla på mitt favorit program om 10min, guess what? yepp CSI Miami:) själv har man varit i miami och klart man vill kolla på CSI då;) hehe, va i miami 2006 när jag skulle till honduras, fyfan hade lust att stanna där:P men men!!

Ni får hare bäst!! puss o kram!! god natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0